2015. március 13., péntek

Nehogy má' egyszerű legyen...

Így 3 nappal a betöltött 12. hét előtt megszaladtam gyorsan az ügyeletet.
Az lett volna a csoda, ha probléma mentesen átvészelem ezt a 12 hetet. De az úgy túl egyszerű lenne, meg akkor már lehet, hogy még unatkoznék is. Sőt, a tökéletes, zavartalan terhesség amúgy sem az én stílusom...
Szóval tegnap szépen vérezgetni kezdtem. Annyira minimálisan, hogy magam sem voltam igazán biztos benne. Valójában csak annyi volt, hogy a nyákom halvány rózsaszínesre váltott, de olyan finoman, gyengéden tette ezt, hogy simán ráfoghattam, hogy csak beképzelem...
Így hát tegnap még átbumliztam a lánnyal a városon, lenyomtunk egy zene csopit a koraiban, aztán haza is békávéztunk tisztességgel. Majd haza érve, este, határozottan megállapítottam, hogy bizony a vécépapíron barnás vérrögöt látok, némi rózsaszínes kísérettel.
Mivel nincs ezen semmi aggódni való, gondoltam várok reggelig, lássuk hova fajul a dolog. Reggel ugyan semmi, ami aggodalomra adna okot, ám pár órával később annál inkább... Még mindig nem durva vérzés, enyhe rózsaszínes szivárgás, de azért inkább hívtam a dokimat. Sajnos ma nem volt bent a kórházban, de beküldött azért az ügyeletre.
Csóri lányt ébresztem, mondom neki, hallode, ma meglátogatod apát a munkahelyén! :) Örült is neki, komolyan, nem ellenkezett!
Lányt beadtam apának az irodába (kellemes napjuk volt, gondolom a munkatársaknak is...) én meg mentem a kórházba. Azt nem mondanám, hogy pánikoltam. Inkább olyan mély szomorúság volt bennem, mivel azt mondta a dokim, hogy nézzenek szívhangot, ha van, akkor semmi gond. Ha nincs... hát, ezt így nem is folytatta, de magamtól is tudom, hogy ez mit jelent.
Naszóval, mondom a lényeget. Ez az ijesztgetős gyerek odabent teljesen rendben van! Normál szívműködés, vidáman rúgkapált, lubickolt. A mérete 12+3-nak felel meg, szóval picivel még nagyobb is, mint az átlag. Hematómát nem találtak, tulajdonképpen semmi kóros elváltozás nincsen. Csak vérzek. Ennyi...
Már visszaszámoltam a napokat, mikor kezdhetem csökkenteni az utrót... De már megint az van, hogy bilibe lóg a kezem... nem hogy csökkentés... emelnem kell a dózist 3x2-re, minimum jövőhét csütörtökig. Plusz kaptam rutascorbint, ami valami c vitamin származék, és a kapilláris erek sérülékenységét csökkenti, meg vérzés csökkentő hatása van, vagy valami ilyesmi... De azt is mondta a dokim (persze, hívtam mikor haza értem) hogy ez ilyen halottnak a csók gyógyszer, inkább lélektani hatása van... Azért persze szedjem, ártani nem fog, de ha erősen hiszek benne, az csak jó lehet! (Amúgy meg azt gondolom, ha barnás vérrögszerű akármik távoznak belőlem, akkor ott már a természet elvégezte a vérzés csökkentést... de erre már rá sem kérdeztem, inkább beszedem még ezt is.)
Na, meg hogy feküdjek, a lányommal most más foglalkozzon. Ja, jóóó... Ezt megoldani... hát akkor már esélyesebb, ha erősen hiszek ebben a rutascorbinban...

6 megjegyzés:

  1. Szia
    Szuper, hogy rendben vagy, de vigyázz magadra nagyon!!!
    Emelgetések, ilyenek (persze tudom, duma-duma, ki más oldaná ezt meg napközben helyetted).
    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hétvégén férj tehermentesített, ami tök jó volt. Mosogatott is, meg minden :) Bár amúgy is sokat besegít, szóval szavam nem lehet, de most meg különösen. A hátköznapok... hát azok már nem annyira ágyhoz kötöttek, lévén, hogy kettesben "tengődünk" a lánnyal... Na, majd lesz valami!

      Törlés
  2. Szorítok nagyon! Minden rendben lesz, az a lényeg, hogy ő jól érzi magát! Ha már levezettem, hogy hogy lehet ide találni, mostanában ide is benézek :)

    Mi harmadikat szeretnénk, első kettő tökéletesen problémamentes terhesség volt (bezzeg utána) és mindkétszer pikk-pakk teherbe estem, na most, már nyár óta zöld jelzést adtunk (mondjuk 2 évesem még ezerrel szopizik). Most úgy tűnt, hogy végre útnak indult, de múlt hét kedden vérezni kezdtem elég erős világos rózsaszín löket jött de gyorsan el is múlt, aznap elég jót edzettem a fiúkkal, vonatoztunk hármacskán babakocsistul.

    Másnap nőgyógyászom megvizsgált (hatodik hét) és csak két üres petezsákot talált, szikhólyag sincs, azóta viszont kutya bajom a gondolataimat leszámítva. Nagyon magabiztosan mondta, hogy ne reménykedjek ebből már nem lesz baba, de én még kicsit reménykedek, hogy legalább az egyik életre kel, hátha csak nem jól látta a hasi uh-val, 2 perc alatt letudott. Csütörtökön megyek újra vizsgálatra... Attól pedig teljesen leesett az állam, hogy két petezsák, a családban eddig senkinek nem volt ikerterhessége, két fiú után még két fiú mondjuk,hajaj :))) de jó is lenne
    Tünde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj! Nagyon sajnálom az üres petezsákokat! Írj majd csütörtökön, nagyon kíváncsi vagyok! Természetesen erősen drukkolok, hogy minden rendben legyen, és azért a hasi uh valóban nem annyira meggyőző eljárás (én dokim 9. héten is hüvely uh-zik, de a genetikait a 12.-en is így végzi!) Szóval persze, még ne add fel! Ugyanakkor én alapvetően nem vagyok az a típusú ember, aki reménykedik, szeretek inkább a rosszra felkészülni. Még mindig jobb, mint a csalódás... Kívánom, hogy jó híreid legyenek csütörtökön, de azért tényleg ne éld bele magad, nehogy nagy legyen utána az űr a lelkedben!

      Törlés
    2. ok, írok majd, ha más nem emailt. sztem a vérzés miatt nem akart hüvely uh-t. Nem lesz nagy csalódás, épp csak el-el játszok a gondolattal, pár napig azt vártam hogy vége legyen, de mivel nem lett így átbillentem :) úgy érzem már csak az okozna nagyon nagy traumát ha műtétre kerül a sor, attól nagyon félek, azt hiszem azt már elfogadtam, hogy van ilyen és hogy most épp velünk történt meg. Az a helyzet, hogy kb pont beágyazódáskor voltam nagyon-nagyon influenzás, így igazából akkor sem nyugodnék meg ha mégis elkezdene lüktetni. Szóval talán a tiszta lappal újrakezdés lenne a legjobb, de nem én döntök.

      Törlés
    3. Én drukkolok holnap! Ha mégsem jönne össze és műteni kéne, akkor amiatt cseppet se aggódj. Én is feszült voltam miatta, de semmi nem volt az egész. Elaltattak és már 20 perc múlva a szobában ébredtem. Pikk-pakk ment, semmit nem éreztem. És lelkileg is jobb lett, hogy le tudtam zárni!
      Na, de eddig ne juss el, reméljük, hogy holnap jó híreket kapsz!

      Törlés