2015. július 10., péntek

Isten hozott, pm alulműködés!

A tegnapi vérvétel eredmény igazolta a két hete felmerült pajzsmirigy alul működés gyanúját. Nekem persze az összes kínomat sikerül megfejelni újabbnál újabb szarokkal!
Tegnapról mára a mérleg +2,5 kilót mutat. Nézegetem, hogy ez a vízmennyiség milyen arányban oszolhat el a bokámon, ujjaimon, arcomon. A látvány egyre jobb. Már a szobapapucsom is szorítja a lábam! Éljen. És csak reménykedni tudok, hogy ne a magzatburokban növekedjen a víz mennyiség...
Szavam nem lenne, ha mindez a 35. héten történne. De így 28+5-ön egy kicsit korainak érzem. Meg az is itt van még, hogy Cicóval is a 30. héttől mutatták ki a megnövekedett magzatvíz mennyiséget. Szóval nem vagyok boldog...
Kaptam gyógyszert is persze, hétfőn már talán hozza is a postás a receptet és el tudom kezdeni szedni.
Kitűztem magamnak egy dátumot. Addig mindenképp bent kell tartani ezt a gyereket! Augusztus 27. Kezdem visszaszámolni addig a heteket.
Egyáltalán nem bízom a testemben, örülök, ha a 35. hétig elviszem ezt a terhességet, de őszintén, mivel már a 34-en is szültem 9/10-es apgarral gyereket, így be fogom érni augusztus 20-szal is. Már mindenféle kompromisszumra hajlandó vagyok a sorssal, csak egészségesen jöjjön ki... Persze a legjobb szeptember vége lenne. De nem mindenki engedheti meg magának azt a luxust, hogy 40 hétig hord egy terhességet. Hát ez ilyen egyszerű.

4 megjegyzés:

  1. Vigyázz magadra!
    Utána jó lesz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát remélem is, hogy legalább utána jó lesz... :)

      Törlés
  2. Lehet, hogy a fejedet fogod majd, de azért leírom :) A pm, inzulinrezisztencia és minden más kellemetlen tüneted hátterében akár ételintolerancia is állhat, ha pl tej vagy glutén intoleranciád van hiába tartod a ch értékeket. De erre csak fizetős tesztek vannak, a tb nem finanszírozza. Az én pm értékemre is már gyógyszert akartak adni, nem sokkal a glutén és tejmentes diéta elkezdése után (persze tök véletlenül mivel én nem magam miatt csináltam) teljesen helyreállt. Emellett volt homeopátia is, de a glutén és tejmentes élet tuti jót tett, mert sok más panaszom is elmúlt, mint pl a falási rohamok. Tünde

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez valóban nem tett boldoggá... :) Mindenesetre ezzel most tényleg nincs már kapacitásom foglalkozni, majd talán télen. De addig is észben tartom, köszi!

      Törlés